Sunday, February 17, 2013

kerja kerja dan kerja

Assalammualaikum dan good afternoon everyone.


sedar atau tidak, hati ni minggu lepas cukup cukup pedih dengan sikap manusia yang sambil lewa.
i hate to use this words > useless.
tapi, entah lah..
kalau Donal Trumph maybe he going to use that words.
perhaps.

doing my work due FSA 2013 di UNISEL.
as the head of program, i need to handle everything. eventhough no one know how much pain i gain through this event.

tapi trust me, nama yang umi dan abi pada saya Nur Aliah really dont make me loose my strength.
cahaya ketinggian. yes, that was me.
i dont think i will simply give up just because with the pressure now increase over 70% now.
no.
i will not give up. never.


saya mohon teman-teman kaum famili untuk doakan saya terus kuat untuk harungi semua pengalaman hidup ini.
Fasabirun Jamil > Sabar itu Indah.
^_^

insyaAllah, tamat je event. saya nak fokus pada novel.
kasihan novel.
dah lama sangat dibiarkan. edit-edit pun masa dalam train ETS otw balik Ipoh haru tu..
busy kot.

akhir kata, mohon doakan saya kuat.
kuat teramat kuat harungi ni.


p/s: lelaki lelaki di luar sana. jangan lah tanya abang saya soalan tentang saya. kalau iye nak tackle pun, jangan lah kacau hidup abang saya kat Unisel tu..
:)
abang saya kata " now, u hot stuff kat Unisel."
me was like " what the lemonnnnn"


kbye.

-Aliahelmi @ Zeeshan Heikal-

0 comments: