Monday, October 22, 2012

Cinta Kampus 2.0!

Assalammualaikum wtbh,

Memegang mandat meneruskan legasi mengendalikan forum Cinta Kampus 2.
Cinta Kampus siri 2 di Unisel Bestari Jaya.
:)
Bersemperna FESKON Unisel (festi\val konvokesyen)


panelis-panelis hebat yang di pilih oleh saya sendiri dan pihak SUK.



Syukur alhamdulillah, hadirin yang hadir kata seronok dan terhibur dengan para panel yang hadir.
Walaupun ada yang mengatakan Cinta Kampus 1 lebih seronok.
Its ok, kita improve time by time ok?
Besides, event kali ini di rancang hanya dalam masa seminggu!!
ONE WEEK only!!
can you imaging that???


Alhamdulillah, kawan2 yang sudi menjadi krew membantu.
Akhirnya terhasil juga event kali ni.
Meskipun ada kekurangan, saya berharap boleh di baiki lagi di masa hadapan.
insyaAllah.

Menjadi ketua program untuk Cinta Kampus kali ni, telah membuka mata saya untuk faham dengan prosiding event, dari segi protokol dan lain2.
Apa yang boleh saya katakan, AMANAH itu memang sesuatu yang sangat berat.
Jadi, memikul tanggungjawab mestilah  commit dengan kerja.
Nak-nak pulak, ketuanya PEREMPUAN.

So segalan bebelan mahupun di marah atau di kerah, kena terima dengan SEADANYA.
Awal2 lagi, saya dah maklumkan pada krew yang saya SPESIS MAMALIA YANG TAK SUKA DENGAR ALASAN dan saya akan marah semua krew if kerja tak settle atau what so ever.
Marah tu bukan sebab suka2, tetapi sebab nak mengajar erti hidup. Erti hidup dalam mengendalikan perkerjaan.


Ni ada sikit gambar2 krew dengan saya sepanjang event.
semoga di berkati semuanya.





krew lelaki dengan Ustaz Zamri



my krew and I

:)

amin ya Rabb



love,
Event director @ Zeeshan Heikal




















0 comments: