Friday, October 14, 2011

respons dari penerbit

*thanks Ammar for this pic.
salam.

ramai pembaca tengah ternanti-nanti novel soul mate kan?
terutama tu bdk UIA PJ tu haaa..
:P
dik nil.
:)
& kawan-kawan yg support saya.
terima kasih banyak.

actuarlly, novel tu kena ikut turn keluar.
ikutkan hati memang nak mintak released hari ni jugak.
tapi apakan daya.
semua kerja tu,terletak di tangan editorial dan penerbit.
:)

ni maklum balas yang saya terima dari editorial penerbitan buku galeri ilmu.
:)

assalamualaikum sdr, untuk makluman, saya ambil tempoh masa untuk menilai:
1. manuskrip lengkap selama sebulan
2. proposal selama dua minggu
...
setakat ini, GISB mampu terbit 3 novel setiap bulan dengan nisbah 2:1 iaitu 1 novel dewasa: 2 novel awal remaja/ remaja
sekarang ini saya sedang fokus novel:
1.ops conteng (awal remaja)
2.friends forever (remaja)
3.beri aku peluang (remaja)
untuk novel dewasa, pasaran agak terbatas kerana ada beberapa penerbit besar yg menguasai pasaran. namun demikian, saya melihat novel sdr ini ada potensi untuk diterbitkan. cuma saya perlukan masa untuk menilai yg terbaik untuk novel ini insya-Allah. doakan yg terbaik ya. wassalam.

so, semua pembaca novel soul mate> di fb mahupun blog.
doakan kejayaan saya ye.
novel saya di kategorikan sebagai novel dewasa.
:)


thanks all.


love,
ZH

penulis keluar bersama kwn.
ke tempat lahir penulis di Lumut Perak.
saja carik mood untuk menulis novel kedua.
^_^

0 comments: